«Забезпечення фізичного здоров’я дитини»

Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, ні в якому разі не виявляйте зневагу до фізичного виховання і розвитку.

Висока самооцінка — один із потужних стимулів для дитини виконувати будь – яку роботу.

Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами.

Ні в якому разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо з якихось причин дитина не хоче. Потрібно насамперед з’ясувати причину відмови, усунути її і тільки після цього продовжувати заняття.

Не сваріть свою дитину за тимчасові невдачі. Дитина робить тільки перші кроки в невідомому для неї світі, а тому вона дуже болісно реагує на те , коли інші вважають її слабкою і невправною.

Важливо визначити індивідуальні пріоритети дитини і виборі фізичних вправ. Практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але бувають і винятки.

Не міняйте дуже часто набір фізичних вправ для дитини. Якщо комплекс дитині подобається, нехай вона виконує його якомога довше, щоб добре засвоїти ту чи іншу навичку.

Не перевантажуйте дитину, враховуйте її вікові та індивідуальні особливості. Ніколи не змушуйте виконувати дитину фізичні вправи, якщо вона не хоче.

Три непорушних закони повинні супроводжувати вас у фізичному вихованні дітей: розуміння, любов і терпіння.

Задля збереження та зміцнення здоров’я вашої дитини можна виконувати вдома:

ходіння босоніж по різноманітним ребристим поверхням;

гігієнічні водні процедури;

гімнастика пробудження;

масаж рефлекторних зон стопи, використовуючи “доріжки здоров’я”;

вправи на формування правильної постави;

гімнастика для очей;

пальчикова гімнастика;

масаж долоньок горіхами, каштанами;

повітряні процедури;

вітамінотерапія: вживання в їжу часнику, цибулі, фруктів, овочів.

Нетрадиційні:

– дихальна гімнастика;

– психокорекція (казкотерапія, сміхотерапія, психогімнастика).

Як результат взаємодії закладу та сім’ї в питанні фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі очікуємо зниження захворюваності, високі показники фізичного розвитку, сформованості  певного рівня  знань з валеологічної освіти, усвідомлення значення здорового способу життя.