Фізичний розвиток та оздоровлення дитини вдома

Шановні батьки, піклуючись про фізичний розвиток та оздоровлення Вашої дитини вдома, користуйтеся низкою порад:
• Привчайте дитину до дотримання режиму дня;
• Облаштуйте вдома спортивний куточок або спортивну зону;
• Піклуйтеся про питний режим дитини;
• Виконуйте загартувальні процедури;
• Виконуйте з дитиною ранкову гімнастику та спортивні вправи;
• Долучайтесь до процесу разом з дитиною або, за можливості, усією родиною.
На період карантину пропоную виконати завдання: разом із дитиною вигадати спортивний міні-танок. Складовими елементами можуть бути різноманітні рухи спортивного, танцювального, гумористичного характеру (для зацікавлення дитини).
Також пропоную вправи та ігри, які сприятимуть розвитку основних фізичних якостей у Вашої дитини, таких як: спритність, швидкість, витривалість, силу, координацію, гнучкість.
Найпростіше вдома працювати над гнучкістю, для цього виконуйте вправи з:
• Нахилом тулуба з рівними ногами із торканням до підлоги;
• Лежачи на боці, руки перед собою покласти одна на одну, ноги зігнуті, розкрити руки так, щоб друге плече торкнулося підлоги, при цьому не розводити коліна;
• Стоячи на четвереньках, прогинати спину як кішечка та округляти її з опусканням голови;
• Вправу книжечка, сидячи на підлозі, нахиляючись з рівною спиною і тягнучись руками до носочків;
• Не згинаючи ніг, зробити мах ногою і торкнутися носком однієї ноги протилежної руки;
• Вправа з натягуванням носочків від себе і на себе.
Спритність, координація, рівновага:
• Стояти на одній нозі, змагаючись з кимось з родини хто довше (старший вік);
• Стояти на носочках, хто довше (середній вік)
• Підкидати м’яч трошки вище голови і ловити його (середня група);
• Підкидати м’яч з хлопком трошки вище голови і ловити його (старша група);
• Відбивати м’яч від підлоги двома руками (середній вік);
• Відбивати м’яч одною рукою (старший вік);
• Прокочувати м’яч у ворітця (можна для цього використовувати стілець);
• Стрибати в розворотом;
• Носити предмет на голові, щоб він не впав (середній вік), на швидкість можна змагатися з батьками (старший);
• Опуститися у повний присід і протриматися у цьому положенні на носочках;
• Гра «Найшвидший». Один дорослий – ведучий, наприклад мама. Гравці – дитина та наприклад батько, брат чи сестра. Ведучий готує обидві руки для хлопків і почергово називає різні номери, як тільки звучить сигнальний номер, наприклад 5, тоді кожен з гравців повинен підбігти до ведучого та хлопнути його по руці, хто швидше, той і отримує очко. Перед грою потрібно домовитись про сигнальний номер і до якої кількості очок буде продовжуватись гра.
Витривалість:
• Вчитися стрибати на скакалці (старший вік);
• Перестрибувати через покладений на підлогу предмет двома ногами боком;
• Вис на перекладині, якщо вдома є можливість (старший вік);
• Подолання перешкод;
• Біг на місці.
Швидкість:
• Ставити швидко крапки на папері за 5 секунд, міняти руку;
• Швидкі присідання (старший вік);
• Біг на місці з прискоренням;
• Гра «Реакція». 1 хлопок дорослого – дитина виконує швидкі присідання, 2 – хлопка – стрибки на місці, 3 хлопка – бігти на місці з високим підніманням коліна;
• Гра «Човниковий біг». На можливій удома відстані покласти 3 предмети (для середнього віку) або 5-6 предметів (для старшого). Дитина добігає до предметів і бере один, повертається з ним на старт і так до тих пір, поки не перенесе усі предмети. Краще грати з кимось із батьків, щоб у малечі була мотивація до гри.
Не виконуйте усі вправи в один день і не перенапружуйте дитину, дітям середнього віку краще займатися 20-25 хвилин в день, а старшого — 30-35 хвилин.
Дякую за увагу!